The Washington Times Online Edition
Select a category: 

Correction: New York Times-Board story

NEW YORK (AP) - In a June 21 story about The New York Times Co., The Associated Press erroneously said The New York Times newspaper had 472,000 paying digital subscribers. That figure, however, includes 18,000 digital subscribers to The Boston Globe, which is owned by The New York Times Co. The correct figure for the Times is 454,000.

Comments
blog comments powered by Disqus
All site contents © Copyright 2014 The Washington Times, LLC
Jobs | About | Customer Service | Terms | Privacy